Besök på Tingeling!

I dag var jag på Tingeling fast inte i syfte i att jobba, inte på det vanliga sättet iaf! Jag skulle nämligen klippa o raka till Ulrikas hund, Nikki! Det var väldigt skoj o göra en lite frisyr på henne! Här under kommer lite före o efter bilder! Men först några andra.



"Sam sitter o kollar på fåglar eftersom hon inte fick gå ut iom hennes svans, men den e nästan bra nu!"



"Jag hade Kimba med mig till Tingeling för där var inte så många hundar idag så det passade bra. Men där fanns ingen kul kompis till henne o hon var olycklig där. SÅ argt hon skällde när jag lämnade henne i hagen, haha!"



"Fick även provat om hon funkade m Sacha men som jag redan visste så gick det inte alls, men nu har jag gjort så mkt jag kunnat. Satte henne sen i en box i nya avdelningen men där ville hon inte sitta så jag tog in henne till köket så hon såg mig när jag höll på o fixa Nikki :)!"



"Fick inga bra bilder alls, för hon ville inte som jag xD Här e iaf Nikki, en kinesisk nakenhund m hår. Helt underbar hund. Före!"



"Efter. Ser mkt valpigare ut nu!"



"Före!"



"O efter! Långa öron o svans, kortare ben o mage o lagom kort på ryggen! Hon blev dunig som ett litet lamm <3!"



"Döskön stajl! Hon ville ligga hela tiden, men det funkar ju inte. Så då gör man det bästa av saken när jag håller upp rumpan så funkar det ändå! Hihi <3!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0