Nya kurs + avslutad kurs!

I går började som sagt agilityn :) Det ska bli himla spännande. Har väntat i ca 3½ år att få gå den o nu äntligen. I går var det bara teori så den riktiga träning börjar nästa vecka! skojskoj!

Ikväll e det valpisbruks. Tyvärr sista tillfället. Tiden har gått så himla fort! Har lärt mig en massa o har varit jätteskoj. I kväll ska de visa varsin konst som de ska ha lärt sin hund! Ska bli skoj o se. Men innan dess ska jag o mamam o Anna träffas på klubben o träna lite! skojskoj! Vi har börjat träna lite mer intensivt på 2an! :D

Nu har jag mattelektion som jag får gå till! Hörs mer ikväll! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att du äntligen ska få testa på Agility :) Hoppas kursavslutningen ikväll blir lyckad! :)

2009-09-16 @ 14:42:46
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0