Lördag!

I lördags så blev vi, jag, Lord o Cocos hämtade utav Klara vid 9.30 tiden. Vi skulle ner till klubben för att kolla på tränignsgruppen i agility och Klara skulle prata m de för hon var intresserad o börja hos de. De var jätteduktiga, såna skutt Nalle, hennes wheaten terrier tog!
 


"Cocos som njuter i solen!"



"Klara o Nalle!"



"De igen, jätteduktiga. Nalle tyckte det var såå skoj!"

Sen därifrån blev vi åter igen hämtade fast denna gången utav Anna för vi skulle ner till SKurup för att kolla på Birgitta o Chillie som skulle träningstävla i 1an! Men vi var där lite tidigt så Anna sightseeingade oss runt i Skurup! Sen körde vi till klubben o där mötte vi Brigitta. Det gick så bra för de. Sån kontakt de hade. Blev väldigt imponerad över de faktiskt!



"Birgitta o Chillie!"

På kvällen träffades vi hos Linda o Ante o dit kom även, Malin o Niclas o Anna o Peter. Det var såå himla trevligt! Tack för en rolig kväll!


Kommentarer
Postat av: cocos

tack för att jag fick följa med och träffa andra hundar, de gillar jag, fast jag saknade matte JÄTTE MYCKET....

2009-09-21 @ 18:15:15
Postat av: Lord

Rolig dag! :) Tack för jag fick följa med!

2009-09-21 @ 20:07:59
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Jag tror inte alls att Coccos saknade sin matte! =P

Ja, tack för en rolig dag och en helt galet rolig kväll. Jag vill åka ut på hajk NU!!!

2009-09-22 @ 11:03:53
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Coolt att växer ut boots ur halsen på cocoos!!! : D

Kram

2009-09-22 @ 12:36:20
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0