kommer inte på nån bra rubrik..

I igår åkte jag ner tidigare till malmö eftersom jag hade inte hunnit med rätt tåg om jag följde m Lord o hans pappa till ekohallen i Bromölla så jag kom ner till malmö vid 13.15 tiden så då gick jag på gågatan o där fanns massa säljare så jag hittade ungefär en sån väska jag velat ha länge så jag blev glaaaad! sen gick jag o satte mig på expresso house o tog en chailatte så började jag skriva på mitt brev till Karryn, uppfödaren. Mitt sista försök att få tag på henne sen kommer jag inte bry mig mer!



"Det var mysigt o vara alldeles själv o bara ta det lugnt i höstvädret!"

Idag var vi på museet m skolan o efter det gick jag till Sandra o sen gick vi o hälsade på Erika som fått sin unge, Emil den 15 september :)



"Jag o Emil på trappan!"


Kommentarer
Postat av: Lookie

Haha du ser ju ruggigt van ut att hålla "ungen" ;- det syns att du övat på Lucas =).

Hoppas Karryn hör av sig, som jag sagt förut, hon kan vara glad att ha en sån valpköpare, andra uppfödare hade BETALT för att få en sån som du =) Kramar! Förresten, imorgon em/lunch täntke jag träna Cookie, ska du med?

2009-09-28 @ 23:35:38
Postat av: Karolin

Hoppas att hon läser posten! :)

2009-09-29 @ 08:18:35
Postat av: Anna o Pelle

Skäms på dålig uppfödare som inte tar till vara på duktig valpköpare som skaffar meriter till hennes uppfödning!!! Kennel Waterfly hade varit ÄRADE att ha dig som valpköpare, allt jobb som du lägger ner på din fina hund.

2009-09-29 @ 15:51:35
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Hoppas Carryn hör av sig annars så gör du rätt i att skita i henne! :)

2009-10-02 @ 11:52:31
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0