Söndag!

I dag så hade jag glömt o ställa om klockan så vid 7 tiden när min klocka ringd ekom pappa in o sa att klockan bara var 6 så jag kunde sova en timme till!! SKÖNT!
Sen gick jag upp o gav hundarna mat o sen vid 8,40 körde jag mot Lommas bk för att kolla på när Anna när hon skulle debutera i 2an. Där träffade jag även 2 st från instruktörsutbildningen + Camilla som hade åkt m Anna dit där. Men tyvärr drog Anna nr 15 så jag hann inte se henne eftersom jag körde från Lomma vid 11.
Då körde jag till Lunds bk, på det nya stället o sååå vilsen jag var! Ringde mamma långt om länge o de var också vilsna, så jag bestämde ett ställe o träffa de på så körde vi tillsammans dit där xD väl där så var nybörjarna precis klara o jag fick anmält mig o kollat banan o sen började vi nästan. Så det var snabbt dit o snabbt hem. Sånt gillar jag! Kimba var verkligen duktig. Jag var tyvärr inte helt tydlig med 1,2,3 steg bakåt så jag fick 10 - fel där. Det slutade med 79 poäng och en 2aplacering. Nya regler som sa att man måste ha 85 p för att bli uppflyttad =P



"Fluff i sängen <3!"



"Kimba, den bästa <3<3<3!"


Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte mycke och jätte stort grattis, jag tyckte ni var jätte duktiga. Ett enligt mej, domarfel. kram

2009-10-25 @ 15:45:14
Postat av: Lookie

Ni är bäst, hejja hejja! Kraaaaaaaaaaam

2009-10-25 @ 21:18:58
Postat av: Lord

Trist du missade anna, men kul att du kom på andra plats! :D Trist att det var sånt fel dock, men bättre lycka nästa gång :) ser bra ut på videon!

2009-10-25 @ 22:11:50
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Grattis! Ni är så duktiga! Ser jättesnyggt ut på videon. Tycker hejjar klacken skulle göra som på fotbollsmatcher när de tycker domaren gör fel... sjunga nidvisor om domaren, hahahaha!

Tack snälla du för att du tittade förbi en stund, me happy!

2009-10-26 @ 10:32:54
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vad duktiga ni var trots kyla och regn :) Synd bara att poängen inte riktigt räckte till denna gången men det tar ni igen nästa gång. Jag har också anmält till Eslöv nu, ska bli jätteskoj! :) Ha det bäst, kram :)

2009-10-26 @ 18:55:37
URL: http://nouchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0