Lördagsträning!

I dag har jag varit på agilityträning =) Det var skoj! Kimba var såå himla duktig! Blev mäkta imponerad av henne faktiskt! Sen har vi lite svårt att vara på höger sida för där brukar man ju inte få vara =P Men i det stora hela e jag såååå nöjd!
Sen därifrån körde vi till Törringe för att försöka hitta någon ur POs o Fredriks kurs som ville vara objekt till projektarbetet via instruktörsutbildningen! Anna hittade en man med en rottweiler o jag fick 2in1. 2 Dansk/svenska gårdshundar som hade samma "problem". Så jag ska ha ett i projektet o sen får de andra hjälp under tiden också eftersom vi ändå ska försöka fixa det på den ena! SKOJ!

Har precis varit ute med mamma o Cocos i trädgården o tränat! Visade lite hur de kan klicka in slalomen som vi gör på kursen o även lite annat o så klart så LEKTE vi.! Det tog sig. Cocos har nämligen stort ägande på bollen så hon kommer inte gärna o lämnar tillbaka den. Men efter ett litet tag så började det också gå bra! Älskade lilla lurvtuss <3

Nu ska jag bädda ner mig o ta det lugnt o läs Canis! Hela eftermiddagen/kvällen friiii! :D

Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Kul att det går så bra med agilityn! Ja, skönt att ha ekipagen klara. Ska bli spännande...

Ha det så mysigt idag!

2009-10-24 @ 16:25:45
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Jaaa visst är det kul med agility!!! Ha en fin helg!! // Jenny

2009-10-24 @ 21:40:46
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: mamma

Tusen tack för hjälpen. Cocos tyckte att det var kul, hon är så lätt lärd. Nu har vi något att öva på. Kram

2009-10-24 @ 22:47:16
Postat av: Lord

Kul att det gick så bra på Agilityn, jag såg lite från där jag satt och slalomen var fantastisk! :) Kul med 2 pers och hjälpa, kan man relatera lättare kanske :) Och att Cocos blir bättre e bara skoj!

2009-10-25 @ 11:33:20
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0