Lite om helgen!

i fredags träffades jag, anna o malin + 5 hundar o tränade lite spår! Det gick väldigt bra med Vitus o Cocos men jag vet inte riktigt vad de andra 3 höll på m. Kimba gick bra första raksträckan o sen så tappade hon bort sig i vinkeln, alltså visade bra att spåret inte fortsatte men där luktade det ju såå gott m kaniner o kaninbajs o annat trevligheter för henne så efter det gick jag typ spåret o Kimba lunkade vid sidan om. Sen hade vi svårt o hitta slutet men efter ett tag fann vi den blåa pipbollen!



"Pelle spårar o Anna visar o Malin har kontrollen!"



"Cocos satt fint o kollade på!"



"Malin fick göra ett nytt näringsspår o då gick det bättre!"



"O det var mest synd om Guinness i helaste världen för hans matte lämnat honom!"

O vi trodde att vi var galna som spårade en fredagseftermiddag men när jag körde förbi klubben vid 19 tiden så var där massor utav bilar som också tränade hund xD Så vi e inte ensamna om att vara hundskadade!



"Jag o Sam innan jag blev hämtad av Anna innan instruktörsutbildningen!"


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för att du med mitt ludna monster...haha.

Kul att det gick bra med henne. kram

2009-10-04 @ 15:14:04
Postat av: Anna o Pelle

Hade ett långt terapisamtal med modern om att jag inte pallar spåra mer när det inte funkar men hon sa att spåret låg för länge för Pelle, lukten "satte" sig ner i marken. Hade vi gått spåret tidigare hade lukten fortf varit i luften och då lättare för Pelle. Ska fundera lite på det...

Tack för att ni stod ut med kinkig Anna i fredags! Blev ju jätteglad på slutet, fastän det gick uselt (fast bra för Vitus!). Kramelikram

2009-10-04 @ 19:46:08
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

det kan inte alltid gå bra :) Men kul att det gick bra för dom det gick bra för :)

2009-10-05 @ 15:00:15
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

UPPDATERAAAAAAAAA!!!!! Vi saknar er!

2009-10-07 @ 16:30:49
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0