Rally hos mig!

I torsdags så träffades jag, mamma o cocos, anna o pelle, birgitta o chillie o evelyn o zsazsa o lord o kimba hos mig för o träna lite rally! Det gick himla bra! Tog lite bilder som vanligt o de kommer här. Håller på o uploada videosarna på youtube men de kommer inom snar framtid!



"Evelyn m Zsazsa - sån fin kontakt!"



"Likaså för mamma o Cocos!"



"Ser bra ut för Anna o Pelle också på ligg under gång!"



"Birgitta o Chillie. Ser också väldigt bra ut! Chillie ser så glad ut!"

"Sen var det första gången Lord tränade med Kimba o det gick väldigt bra!! Fast han såg lite skeptisk ut xD!"

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja de gick riktigt bra..tack för en trevlig eftermiddag..kram

2009-11-04 @ 19:51:11
Postat av: Anna o Pelle

Ja, tack för att ni ville ha oss! Det var jättetrevligt, i vanlig ordning!

Ajja, vi ska nog se till att Lord blir o-skeptisk... hihihi!

2009-11-05 @ 09:53:19
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Så duktiga alla e, jag blev själv faktiskt väldigt förvånad över hur bra det gick för mig o Kimba, du har tränat henne väl :)

2009-11-08 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0