Helgen som varit!

Nu i helgen åkte jag ju som sagt upp till Vallentuna för att gå en utbildning i Amichen Bonding.! Det var Tony Knight som höll i det så det var på engelska men det gick hur bra som helst! Han var otroligt bra att lyssna på. Rolig, brann för sin sak o hade superbra jämförelser! Helt underbart! Man satt m typ ett fånigt leende hela tiden!

På lördagen gick han igenom vargen. Vi kollade på vargfilmer och pratade massor om deras beteende och liv.!

På söndagen satte han ihop det vi hade kollat på på lördagen till förståligt och hur det hängde ihop med vargen och hur vi ska leva med hundar! Såna Losers vi är! Har verkligen fått upp ögonen ett helt nytt sätt att se på våra hundar! Fruktansvärt intressant o skoj!

Ska sammanställa mina anteckningar och renskriva de så snart jag kan! Vill ni veta mer så fråga!

Kommentarer
Postat av: Lord

Vill veta allt! :D

2009-11-03 @ 13:46:35
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Verkar spännande!! Vill också veta allt!!!

2009-11-03 @ 19:59:21
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Jag vill också veta allt!!!!

2009-11-03 @ 22:10:25
Postat av: Anna & Pelle

Intressant! Å jag vill veta det jag har nytta av, det andra hoppar jag över till en annan gång!

Sen har du satt griller i huvudet på mig, efter det lilla du berättade för mig i bilen igår. Om vi säger såhär, jag funderar ganska mycket på det! =)

2009-11-03 @ 22:25:33
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Eva Bluhme

Hej Pamela. Vilken fin blogg du har och så duktig Kimba och du är. Var inne och kikade runt lite på bilder och video. Det var en bra helg vi hade i Vallentuna, kan verkligen hålla med dig. Jag är också jättenöjd och laddad. Vi kör för fullt nu hemma hos oss på Tranholmen. Aquila(vår briard) verkar lite fundersam. Ha en skön vecka Hälsningar Eva

2009-11-04 @ 14:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0