Utställning i Skurup...

I dag var det utställning i Skurup. Vi hade tränat mycket m att ställa upp henne bra o tyckte att vi börjat få kläm på det dära. Men det tyckte inte domaren..

"Feminin tik med trevligt huvud och uttryck.
Acceptabel hals.
Alltför överbyggd och dåligt vinklad bak och fram
vilket också syns i rörelsen.
Acceptabel päls o färg"



"Kollar bettet"



"Linslus - kollar i kameran även när vi springer, haha!"



"Ställa sig framför domaren!"



"Min stjärna!"



"Inte ens m sitt vackra huvud kunde hon charma domaren!"


Jag är iaf jättenöjd m våran insats i dag :) Min hund är o kommer alltid vara finast. Fluff <3

Kommentarer
Postat av: Karolin

Vad hette domaren som ni hade idag?

2009-05-24 @ 17:49:15
URL: http://hemiorambo.blogspot.com
Postat av: Anonym

OK bara undrade så vi vet om vi slipper henne eller inte xD

Men visste inte innan vem vi skulle ha liksom men jag såg det på hemsidan nu jux) vi ska ngn av:

Lars Adeheimer, Kerstin Nilsson, Erna Britt Nordin vet inte vem av dom.Men det kanske står i PM:et sen ;)

2009-05-24 @ 18:09:23
Postat av: jenny

Men det är ju det viktigaste, att man själv älskar sin hund! Jag tycker hon står jättefint på bilderna. Kram på er!

2009-05-24 @ 20:48:43
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Lord

spelar ingen roll vad dommaren säger... Kimba borde vunnit ändå ^^

2009-05-24 @ 23:53:03
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0