Tillbaka från Västerås!

Direkt efter tävlingen i fredags så åkte vi upp till Hallstahammar på en camping där. Vi var uppe runt 20.30 o då var hundarna riktigt trötta på o åka bil.. o vi människor m för den delen!
På lördagen så körde vi till Strömsholms slottspark för att träffa Cocos syskon o mamma. Det var trevligt o det var skoj o se hur hennes syskon såg ut o betedde sig! Så där sprang de lösa i ca 2 timmar. Sen åkte vi till Strömsholms djursjukhus för ett besök på Veronica, uppfödarens arbetsplats för hon jobbar som djursjukvårdare.
Det var väldigt intressant eftersom nu till höst ska jag läsa upp mina betyg som jag har G i o sen söka till SLU till våren till djursjuksköterska. Ska även ta reda på liknande utbildning fast i Köpenhamn. Därför var det extra skoj att höra vad hon arbetade med o fick göra o kolla runt där. Där var väldigt fint o de hade ett eget väntrum och 2 undersökningsrum till de som skulle avlivas o i de rummen var där inte så streilt o sjukhusaktigt utan där var vackra tavlor på väggarna o mysbelysning o jättefint! När man kom in där var där verkligen Lugnt!
Sen i söndags, i går körde vi hem o det kändes segt faktiskt, då ville man bara hem!
Lite Kimba bilder:



"Min finis!"



"Strömsholms djursjukhus, taget från bilen för jag orkade inte gå av xD!"



"Tränade en del på att ställa Kimba bra - det går bättre o bättre. Här m fin bakgrund!"



"Lite närmre :)!"



"Kimba fick låna min kudde i bilen när vi åkte hem :)!"

Kommentarer
Postat av: Linda och Cookie

Så kul med lite campingsemester! Jättefina bilder på en snyggt ställd Kimba =). Men du ska nog ta å klippa till "morgontofflorna" inför utställningen =). Snart är det dags, kram!

2009-05-04 @ 12:05:05
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: Lord

kul att ni åkte upp :D O kul att du fick se hur en som jobbar med det du vill jobba med har det. Kimba står ju jättevackert på dom bilderna! :D

2009-05-04 @ 14:39:48
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tusen tack för att du puschade på att vi skulle sticka iväg till valpträffen, jag tycker att allting känns bättre nu. kram

2009-05-04 @ 15:56:24
Postat av: Anna & Pelle

Så fina bilder på Kimban! Hoppas att ni inte tappade några bil-delar på vägen, fniss...

Tack för erbjudandet om att hjälpa till med Pelle, verkligen jättesnällt av dig! Jag ska jobba hemma i morgon eftermiddag, så han är hemma själv på fm men det ska nog gå bra. Han hoppar på 3 ben men är glad , som vanligt... :).

Ha det jättebra!

2009-05-04 @ 20:00:04
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0