Näää!

Fick ett mail i går utav Lommas BK. Jag anmälde mig dit för att få domaren, Lollemor som dömde oss i Veberöd. Hon var snäll o bra m poängen. Så i går när jag läste mailet så var det en del anmälda så jag o Anna har kommit i grupp B dvs. Vi har inte Lillemor som domare utan någon annan... KUL!!... Typiskt! haha

Var i torsdags inne på ribban o tävlade i Rally. Jag fick startnummer 2 men 1 strök sig så jag började. Jag gillar få tidiga starnummer så jag var mer än nöjd! Första halvan gick skiiitbra! Sen vet jag int evad som hände, Kimba slog på sin segknapp o ville inte sitta Front o inte backa bakåt o sitta o inte gå runt mig, jag fick locka o locka o locka utan större resultat men vi tog oss runt banan till slut men blev inte godkända! Börjar fundera lite smått fall det har lite m henne vall o vaktinstinkter som gör att hon har lite koncentrationssvårigheter. Jag vill tro det iaf HAHA.

Det gick ju desto bättre för Anna o Pelle. De kom 5a! o vår gamle granne Annika kom 4a. O Susanne från svedala m Tarzan vann! Grattis till er! Så skoj!

I morgon väntar en utställning i Skurup. Efter det har jag planer på o raka ner Kimba. Spännande! :D

Får se när nästa uppdatering blir. Jag har nämligen blivit biten. Jag kan knappt släppa tvspelet. Det är skoj o klurigt! Spelar guldkompassen på PS2. Kan verkligen rekommendera det.!! haha

När jag inte spelar tvspel har jag blivit biten av något annat. En vampyrbok. Twilight som kom på film nu i våras eller vintras. Såg filmen o läst böckerna. Är på min 4de o sista bok i den serien.. SÅÅ bra. Längtar tills November då 2an har premiär på bio!!



"Snart!! Fast svansen ska inte vara så kort :)!"

Kommentarer
Postat av: jenny

Lycka till på utställningen!!! Jag tycker Kimba ser jättesöt ut i sommarfrissan!! klart du skall bjuda henne på det!



Ha det bäst/Jenny

2009-05-23 @ 10:37:46
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Anna O Pelle

VA! Ska vi inte ha Lillemor som domare??? Typiskt =(.

Jag tror också att Kimba ska ha koll på allt som händer runtomkring, Guinness har ju också samma problem. Ut och träna med mycket störning på nya platser!

Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra för er på utställningen imorgon!

Hehe, jag vet hur det är att bli tv spels biten... Hihihi! Ring om du fastnar så har jag bra tips på hemsidor med guider till olika spel.

Ha det gott! Kramen

2009-05-23 @ 10:49:52
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

trist ni inte fick den domaren ni ville ha, men det går ju kanske bra ändå :) Och trist ni inte blev godkända, kan inte gå bra alltid :) Lycka till på utställningen :D Tv-spel och läsa e kul! Hoppas du hitta fler böcker efter denna och att du kommer vidare i spelet :)

2009-05-23 @ 18:47:29
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0