Lite kort om det senaste...

i Fredags hade jag avslutning på min rallykurs! Tack till alla er frivilliga som ville vara mina försökskaniner till min första kurs!




"Vi hade tävling på Evelyns bana. Det gick skitbra för alla!"


På söndagen var det tävling i Lund. Tänkte när jag vaknade att jag struntar i det men det blev att jag åkte iväg ändå, blev hämtad av Anna o Peter o Pelle! Efter allt så e jag väldigt nöjd m min o Kimbas tävling o ett STORT Grattis till Camilla som vann o Anna som kom 2a.!!



"Såna resultat gillar vi!"



"Anna o Pelle!"



"Jag o Kimba!"



"Camilla o Nouchi!"




I måndags fick jag äran att passa lilla Pelle :)


I går var det tisdagsträning. Mådde inte alls bra men beslutade i sista stund att köra dit ändå, vilket jag inte skulle gjort. Det gick inte alls bra, men tänkte lite o ska börja träna Kimba på ett lite annat sätt. Ska börja m det idag.!



"Var nere i Trelleborg i dag så vi fixade ett kort som ska upp på klubbens tävlingsbarometer!"

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Hade inte en aning om att du filmade! Det var nyttigt att se...

Fotot på er blev ju jättefint! Åsså med sweden rock kepsen på, så ska det se ut Pamela, det gillar vi! =)

Tusen tack igen för passning av den bruna huliganen, säg bara till när ni behöver hjälp!

Hoppas du mår bättre?

2009-05-20 @ 15:21:20
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Karolin

Vad fint kort!! :)

2009-05-20 @ 16:10:10
URL: http://hemiorambo.blogspot.com
Postat av: Lord

Det såg ju jättebra ut för er alla och dig :) Tyckte ni förtjänade bättre poäng :P Bilden e ju jättefin på dig o Kimba men du ser ut som du ska säga ngt precis :P

2009-05-21 @ 00:03:28
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0