På G!

I dag har jag varit ute o byggt en rallybana sen körde jag den m Kimba! Det gick super, nu medans hon e dålig i sitt ben o vi går korta promenader så tränar vi super mycket kontakt o det har hjälpt känns det som! Hon tar mycket mer o oftare kontakt nu när vi e ute o går så det är super skoj! Men iaf, vi tog rallybanan o det gick bra fast banan var inte så bra bra så den får jag bygga om lite =) Kimba tyckte det var latjo att äntligen få göra något o rallyn e ju bra eftersom där går man lugnt o göra lite moment!! TOPPEN tycker Kimba!
När vi gått den banan så tränade jag lite lydnad o går det så den 29 så vinner vi xD hah anää kanske inte men jag tränade bara läggande o ställande o det gick super! Tog inte fel en enda gång o la sig litelite segt men direkt o ställandet ställde hon sig superbra! Jag har en superhund! :D

Bjuder på ett litet klipp på min favoritlåt m Judas, underbara trummor!! :D (inte den bästa kvaliten!)



"Judas Priest - Painkiller!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att du fick se din favoritelåt :)

2009-03-08 @ 12:57:29
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0