No more mister nice guy!

Så nu e tyvärr min talarskola slut :( Var på sista tillfället i dag o då skulle vi prata i 8 - 10 min om vad som helst o vad passade då bättre än o berätta om rallylydnad som övning inför söndag? Jag hade med mig Kimba för jag har pratat så mycket om henne så hon fick följa m =) Ångrar nu att jag inte visade lite saker m henne o de önskade de att jag hade gjort också men sånt e livet.. Det känns iaf bättre (där) får hoppas att lite av mina problem har släppt o nu har jag en del saker att tänka på. Det roliga är att nu studerar man hela tiden när man ser folk prata typ på TV, bruks o andra ställen så funderar man på hur de pratar o om de gör nåt speciellt o tänker mer på hur jag beter mig. Så jaghoppas detta har hjälpt mig en del. Skoj har det varit iaf!

Nu är det iaf vår. Har hängt undan min vinterjacka o tagit fram skinnjackan! VÅÅÅÅÅÅR!! :D:D



"Välkommen våren!"



"Min lille Fluffs på väg in till talarskolan!"

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

YES! Skinnjackan rockar!!! Jag avvaktar fortfarande, mesig som jag är ;)!

Jag längtar till söndag!!!

Lycka till idag och kom inte du också hem med en briard valp... hehehehe!

2009-03-12 @ 08:07:43
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul att du uppskattade talarskolan så mkt! :D Tror absolut den har hjälpt dig mycket :) Och du ser jättebra ut i skinnjacka<3 Och kimba e ju söt :)

2009-03-12 @ 09:20:22
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Jäkligt snyggt med skinnjacka... me like!

2009-03-12 @ 10:01:32
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0