Kimbas syskon!

Som sagt så träffade jag Kimbas syster på tävlingen. Chanel. O efter när vi var klara så körde jag ut till Silvåkra för att träffa Kimbas bror. O jäklar vilken hund! Snyggare hund får man leta efter! Har inte sett nåt liknande! Wow! Så stor, maffig, cool, lugn o underbar! Sån kärlek till den hunden! Hoppas verkligen att nån kommer ha honom som pappa till sina briardvalpar för då Måste jag ha en hund efter honom. Vackrer hittar man inte. Synd bara att inte alla kan träffa han för bilder säger dock inte allt tyvärr....



"Chanel!"



"Också lite överbyggd bak, men jag kollade mycket på briarderna i dag o alla e lite så, så Kimba e nog inte så extrem som jag tror...!"



"The one and only, Bastian!"



"Så muskulös o vacker!"



"Så stilig o himla lik sin pappa, Tjabo faktiskt!"



"Det första Kimba hittade var ett tuggeben som hon gick o bar på hela tiden, då gick det minsann bra o apportera!"



"Tappert försök för att visa hur mycket större han är!"



"Igen, han var så stor! O så fin.. Åhh haha!"



"Där emellan trivdes jag. Briarder är bäst helt enkelt.. Helt underbara!"



"När Kimba ryter till e det bäst att akta sig....!"



"Var 4 rådjur precis vid vägen när jag skulle köra hem!"


Sån lyckad dag det varit i dag! Nu i efterhand e jag faktiskt nöjd m våran tävling. Tack alla som kom dit, var superskoj! O i detta inlägget blev det mycket skriv om hur underbar Bastian var (vilket han är) men Kimba e still number 1!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vad lik han var Tjabo, han är som en kpoia av honom utseendemässigt. Men att dömma av fotona så verkar han betydligt mer tillgänglig än Tjabo, han är ju ganska resarverad :) Du och Kimba var jätteduktiga! Tänk på apporteringsträningen, hon gick från att inte ens vilja se på den till att göra en helt perfekt apportering! Så vänta bara, snart tar ni förstapriset :)

2009-03-30 @ 00:26:00
URL: http://nouchi.blogg.se/
Postat av: Lord

Shit, verkligen jättefin Bastian var!!!:D Så stor oxå! :P

2009-03-30 @ 00:29:52
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Jag är helt förälskad... Kimba är ju alltid min favorit, alltid alltid för hon är bäst.

Men vackrar hundras får man leta efter! Först Nouchi som jag tyckte var SÅÅÅÅÅÅ fin i headern på bloggen och nu brorsan till Kimba, Bastian. Herrejesus vilken pudding!! Hahaha :) Gud alltså vilken hund!! :O Jag vill också ha en briard!! :'O

2009-03-30 @ 11:29:02
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: elin

SV: Nej, jag har ingen hund. Men jag skulle vilja ha en hund mer än allt annnat! : )





2009-03-30 @ 17:52:47
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Hej Pamela!

Skulle du börja i tisdags-träningsgruppen eller? Minns inte riktigt vad du bestämde dig för... Om jag får vara lite ego, så hade det varit jätteroligt.

Kan du Helsingborg den 1 maj? Kolla!

Kramen

2009-03-31 @ 11:25:59
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0