Jobbigt...

Det var så jobbigt i natt när jag skulle försöka sova. Låg o läste o blev skitinspirerad (IGEN) av att träna hund givetvis. Har fått låna "Skjut inte hunden" av Ewa som har kennel Rave on. Så snällt! O det är den Bästa boken jag någonsin läst o jag har inte läst ut den ännu! Den ska jag beställa själv så jag kan läsa dne om och om och om igen!

Så när jag skulle sova låg jag o ville gå ut o träna m Kimba sen låg jag och störde mig på att jag inte visade lite klickerträning för de på talarskolan i går.. Jag störde mig så otroligt mycket och jag vet inte hur lång tid det tog för mig o somna. Finns ju inget o göra åt den men jag var irriterad! och inspirerad haha. O då var dte inte lätt att somna!

Sen nu i morse bussade mamma hundarna på mig för då skulle vi om 30 min ner till Trelleborg o äta frukost med Giselapå systrar & bönor. Verkligen gott! Frukostbuffe o de hade en massa massa gott! Sen körde vi inom Gisela för jag skulle låna hennes kamera och prova den lite så skulle jag även kolla på hennes palestinasjalar. Jag vill ha en rosa/svart men dte hade hon inte så jag fick en grön/svart i stället. Den var cool!! Tack!!



"Min nya sjal!"

Kommentarer
Postat av: gila

MEN PAMELA igår sa du ju att du skulle visa dem?? Varför gjorde du inte de?? Jaja jag vet hur de är att inte kunna sova för att man bara stör sig... hahaha.



Undrar om du kanske skulle kunna fota mig någon dag senare i vår? Lite mer seriöst alltså :P

2009-03-12 @ 12:45:45
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Ni får ha en återträff på talarkursen, så du får visa klickern!

Najs palestina sjal!

Fick för mig att det var fredag idag, fel hade jag =(. Precis ätit Malmös dyraste veg.burgare på lunchen, 700 spänn... Stod lite för nära ett övergångställe, skit åsså. Det blir inga nya hundtränar skor för Anna. Skit.

2009-03-12 @ 12:52:12
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

kul o vara inspirerad :P men inte när man ska sova ;O haha Fin bild! :D söt du e <3

2009-03-12 @ 22:32:27
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0