Impulsiv..?

åkte inte till talarskolan i dag. Det handlade om argumentationer. Väldigt intressant men komplicerat.. Jag argumenterade för varför man ska använda sig utav positiv förstärkning! :) o på bussen på väg in lyssnade jag på min mp3 o så började en rocklåt spelas... smsa mamma o fråga om där fortfarande e biljetter kvar till Judas Priest på arenen.. det var kvar :P så frågade hon om jag skulel dit o det var jag inte säker på, men när de skulle hämta mig skulle de ta m öronproppar o pengar. Så jag smsade Anna o förklarade läget att jag e så velig (dock inte ofta men idag var jag) och att jag hör av mig runt 20 för då slutar talar skolan o antingen åker jag hem eller åker jag till Judas.. Blev klart det sistnämnda för jag var sugen på konsert o rock o stämning o träffa folk!
Yeah va bra Judas var! Bättre än jag trodde, o jag räknade ALLA låtar var där gitarrsolo i xD De spelade Painkiller så jag var nöjd! haha.. o mysiga Angel!
Nu e jag så inspirerad så det lär väl bli lite spelade på trummor i morgon! :D



"JUDAS PRIEST!"



"Gitarristerna!"



"Trummisen!!! \,,/!"



"Judas Priest, bättre än jag trodde de skulle vara!"

Kommentarer
Postat av: gila

Men gissa varför jag skrev så då?? ;) Haha, och jag kan garantera att det är väldigt ointressant för någon att veta.



Åkte du inte till talarskolan?? Verkar som de, men samtidigt skrev du att du inte gjorde de i första meningen?

2009-03-05 @ 08:59:29
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: Lord

Kul! :D Dom är väldigt braa ^^

2009-03-05 @ 08:59:45
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Wooow! coolt med Judas!!! lite avis...

2009-03-05 @ 17:00:09
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0