Happy! :D

I dag så kom skyltarna till min rally o då satte jag på lapparna på skyltarna som papap fixat! :) O så satt jag där o tänkte en massa o så bestämde jag mig för att jag skulle ringa till de som har Kimbas bror. Har fått hennes nummer men inte vågat?! eller nåt ringt dit men i dag o nu kändes det rätt så jag ringde o pratade m henne i 20 min ungefär o hon har en hane som e så stor o väger ca 45 kg! Kimba väger 30 xD
Så efter min tävling i Veberöd den 29 mars ska jag kör ut till henne som bor i närheten. Sen efter det så tyckte hon att jag skulle ringa till uppfödaren så då gjorde jag det, så nu har jag precis pratat m henne i ca 30 min om jättemycket o om Kimba o alla valpar o så! Så skoj =) Så antagligen kommer hon til Veberöd m Chanel, Kimbas syster så då får jag se henne o efter det kasnke hon följer m till hon m Bastian! Så skoj!! :D Äntligen ska jag få träffa några av hennes syskon! :D Så himla skoj! :D



"Senast jag såg de var de typ 7 månader på en valpträff!"

Så nu e jag jätteglad! Ska bli skojskoj! + att jag ska den 21 mars till Kimbas halvsyskon på deras valpträff :) skitskoj det m!! :D
Ajja, nu ska jag ut m Kimba!

Kommentarer
Postat av: Lord

Kul!! :D Äntligen fått kontakt med uppfödaren! :D

2009-03-06 @ 22:04:23
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0