Gårdagens träning!

I går kom Anna, Camilla o Malin hit så tränade vi lite lydnad på olika sätt! Först ut var Anna o Pelle. Det gick himla bra förutom att Pelle sackade lite vid läggande under gång. Annars tyckte jag det gick himla bra! Pelle har små ljud i från sig när han blir ivrig, så sött!

Sen tränade jag lite m Kimba.. Hon var galen i går, kanske inte konstigt m tanke på hennes motion till hennes behov av motion. Men efter sen stund kunde hon fokusera på det vi skulle o då gick det himla bra!! Ville egentligen inte ha henne lös eftersom om i fall att hon skulle springa i från mig m hennes ben så hade inte det varit bra, men Anna övertalade mig o det gick ju bra ändå! När Anna skulle ge oss apporten så blev Kimba skitglad! Sen skulle vi apportera o jag hinner inte säga apport innan hon tar den o då ställde hon sig upp, får träna lite på det under veckan!

Sen var det Camilla o Nouchis tur o det gick också väldans bra! En pigg Nouchi var det! Hon tog en massa skutt när de gick Fot o hoppade sött när hon skulle sätta sig i position!

Malin o Guinness tränade att gå fint o inkalling mellan oss o sitta kvar när där kom dummies flygandes!

När jag sa Uchibuchi så blev Nouchi jätteglad för hon trodde jag kallad epå henne :) Hon e för söt! :D Nästa vecka nån dag sk ajag träffa Camilla o hjälpa henne starta en blogg!! :D Ska bli skoj o kunna följa de också! :D



"Kimba var vrång o stod o skällde hela tiden i början...!"



"Anna o Pelle tränar på läggade!"



"Pelle i farten!"



"Sen lugnade monstret ner sig..!"



"Fin kontakt! :)!"



"Jag o Kimba!"



"Vi igen. Jag kollar på henne HELA tiden! Säg till mig!! Gaahhh så jobbigt, känns inte så men det SYnd nu på bilder!!"



"Hon ser faktiskt glad ut så lite skoj borde hon tycka att det är :)!"



"Vi igen :)!"



"Inga problem o ta den men nu reser hon sig. När man löst ett problem så kommer ett annat xD!"



"Fint!"



"Camilla o Nouchi!"



"De har så bra kontakt!! Så skoj o se :)!"



"Ser bra ut!"



"Gick in o lämnade Kimba o tog ut Cocos för att träna lite socialt m henne, det går så bra :)!"



"Enda bilden jag fick på Guinness innan min kamera dog ;(!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Så fina bilder! :D Speciellt den när kimba ligger ner i gräset!

2009-03-19 @ 20:12:52
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej! hur skall du göra med hoppet, skall du bara avstå det momentet på tävlingen eller tror du hon kommer vara bra tills dess?

Kramar!

2009-03-19 @ 21:38:15
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com.
Postat av: Anna & Pelle

Hahaha, hade glömt det med uschibuschi och Nouchi... Så skoj hon tyckte det var!

Finfina bilder du har tagit!

2009-03-19 @ 21:55:27
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0