Gårdagens träning!

I går träffades jag, Camilla o Malin och tränade lite inför söndag! Det ska bli så skoj!

Vi träffades på bruks o sen gick vi till en närliggande gräsplan för att vara på en ny plats o träna! Först körde vi platsliggning, Kimba har börjat resa sig när jag lämnar henne men när jag väl kommit ut tills där man ska stå så går det bra.
Sen körde jag igenom hela programmet. Tvekade lite eftersom hade det då inte känts bra hade det inte känts bra för söndag heller + att om de hittade en massa saker att ändra på så hade det inte varit lönt eftersom det bara e 2 dagar tills tävlingen. Men efter många tankar så ville jag köra igenom allt för o veta hur man låg til.
Linförigheten kändes skitbra!!!  Finns inte mycket mer o säga på det!
Läggande gick mindre bra - hon la sig inte =P Kan vara för det var blött o regnade så vi hoppas på fint väder på söndag!
Inkallning gjorde jag inte, men jag satte henne, gick ut o sen in o belöna o gjorde en mer positionsliknande övning, ca 1 m framför kallade jag in henne o hon satte sig fint. Lite snett men ajja.!
Ställande gick bra, förutom att Malin glömde att säga åt mig att stanna o vända mig om för de kollade på Kimba så när jag gått o gått o beslutade själv att vända så följde Kimba så smått efter!
Apporteringen gick väl okej. Fick säga apport 2 ggr innan hon tog den, men sen gick det bra!

Så nu e vi redo inför söndag! Ska bli skoj!

Har precis också pratat m min uppfödare. Skulle berätta vilken tid jag ska vara där. Hon skulle själv hjälpa till i köket så hon var också där. Fick kanske inte tid att gå ut o kolla på men hon skulle ha Chanel m sig, Kimbas syster alltså! Det ska bli så skoj o se hur hon ser ut!

Kommentarer
Postat av: Karolin

kul att det går bra med träningen! vad heter Chanel i stamtavlan då?:) //Karolin

2009-03-27 @ 21:43:17
URL: http://hemiorambo.blogspot.com
Postat av: Lord

kul! :D Hoppas verkligen det går bra o att du får se Chanel :D

2009-03-28 @ 00:11:52
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0