Uppe i Uddevalla!

Nu har vi kommit upp till Uddevalla o satt uppe tälten o fixat maten! Det bästa är att här finns trådlöst nätvärk *wihoo* Så n

Lite kort om tävlingen i går så var jag där runt 18 o dte var på tok för tidigt. De körde en omvänd  ordning så de började m avancerad o sen blev det banvandring för fortsättningen o sen var det prisutdelning för de 2 klasser innan vi hade banvandring o sen runt 20.30 började vår klass gå :) Jag hade startnummer 17 som sagt o det var sist så det var lite segt, men banan var helt okej o när jag började gå m henne så gick det skitbra! Tappade fokus emellanåt men inte alls mycket. Jag fick henne m mig hela tiden o allt gick så himla bra, så det slutade som sagt på en 2:a plats o jag var sååå nöjd!! :D



"Tror Kimba fick en extra kick av vattenmelonen :)!"



"Det blev ingen fotografering för nybörjarklassen så jag o Kimba gick upp där själv ändå :)!"



"1 rosett mer o en rallyskyltpris i mitt prisskåp!"
Nu e jag taggad haha



"Jag o Kimba ska sova i förtältet så här provsover vi sängen. våran lilla myshörna :)!"

Kommentarer
Postat av: Evelyn och Zsa-Zsa

Grattis till dina framgångar i rallylydnad

Hoppas ni får trevligt i Uddevalla

Kramisar

2009-07-09 @ 22:42:37
Postat av: Linda och Cookie

Än en gång grattis! Klart du ska upp på prispallen =). Åh vad mysigt ni har i ert förtält, jag vill oxå vara med! Jag och gänget kommer inatt, smygandes, så bli inte rädd haha...Kram!

2009-07-09 @ 22:52:01
Postat av: Lord

Ni var så duktiga :D Grattis ännu en gång o hoppas verkligen semestern blir skojj! :)

2009-07-10 @ 02:36:00
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

applåder Ni är så braaaaa! Kommer inte över hur bra poäng ni fick!!! Har fortfarande inte något prisskåp... Peeeteeerrr....

2009-07-13 @ 13:36:49
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0