Helgen i korthet!

I går hämtade jag Erika o Ani sen körde vi ner till 3 lyktor för att kolla på Anna o Peters band. Lika skoj som alltid. Men tyvärr blev vi lite sena o sen skulle jag upp 7 på lördagsmorgon o jobba lite så vi körde runt 00.30 =) Får komma ner igen fler gånger!
I dag så jobbade jag då o sen åkte jag in till Erika o Ani för vi skulle kolla på Afrikansk musik på pildammsteatern. O sen gick vi på en afrikansk fest hos Ani´s kompisar eftersom han e afrikan. Det var väldigt spännande! Så himla trevliga de var!
Nu ska jag sova för jag ska upp o tävla i morgon! Längre uppdatering i morgon :) Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anna O Pelle

Det var så skoj att du kom! Afrikansk musik är bra! Vad synd att jag missade det =(.

Hur gick det på tävlingen???????

2009-07-26 @ 14:24:13
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Synd jag missade Anna's consert, men det kommer väl fler :) O kul att du hittar på saker :)

2009-07-28 @ 19:05:25
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0