Badbuddys!



"Kimba hämtar en dummy i sjön!"



"Finafina Pelle!"



"BILDBEVIS - Här simmar Kimba över Pelle....!"



"Vackra fina Kimba!"



"Snygga Pelle!"



"Kimba står i startgropen att hämta!"



"Lite spännande. Pelle hade dummiesen o Kimba ville ta den men Pelle gav sig inte så de stod sådär o morrade på varann ett tag, till slut tog Pelle den o gick i väg o Kimba vågade inte gå fram o ta någon av de i närheten av Pelle!"



"Sen tog han båda dummiesarna o Kimab gick inte fram till honom o tog de. Kolla hans min! Han e för söt!"



"Sen fick vi slänga ut båda dummiesarna så de kunde hämtar varsin så Kimba slapp dränka Pelle o så Pelle fick en chans att få tag på nån, HAHA!"



"Jag stor o fiskar in in dummy för Kimba vill ju aldrig ta in den till mig!"


Kommentarer
Postat av: jenny

Jasså!! Jag trodde den var i slutet av augusti... oj snacka om att ha noll koll haha! Det var ju synd att det inte går denna veckan. På måndag är jag ledig, så då kan du komma på förmiddagen om du vill? Men jag ringer dig typ imorgon...

Kram

Ps vilka härliga badbilder!!

2009-07-22 @ 22:14:39
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

Så du fångade fighten på bild!!! Undrar vad Pelle gjorde som fick Kimba att släppa dummisen? Sa han något taskigt kanske? ;)

Roliga bilder med roliga kommentarer, skrattade jättemycket!

Kommer ni på lördag till Lyktorna eller?

2009-07-23 @ 12:40:53
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul det var o följa med! Tack för jag fick ^^

2009-07-23 @ 18:45:19
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0