Äntligen hemma :D

Så nu har vi kommit hem o har ätit. Nu tänkte jag göra en lite längre uppdatering, om mitt internet vill som jag dvs!



"Första dagen vi skulle på Kolmården lämnade vi våra hundar på ett hunddagis 2 km därifrån. Det var första ggr vi lämnade de o här e de i sin utebur när vi hämtade de!"



"De hade en jättebur som i ena delen hade en stor soffa.....!"



"m en gång i mitten så de kunde gå ut o in som de ville och....!"



" och en fotölj i andra delen. Vi fick den stora för de var 2 st + att de skulle kunna gå ut o in som de ville iom Cocos problem. De hade det jättebra där, där var jättefint o de som hade det var jättetrevliga!"



"På sista stället vi bodde kunde vi göra en hage till hundarna, det var mysigt :)!"



"Jag o pappa körde terrängbilar, det var sååå skoj!!! Denna vippbrädan skulle man upp för o köra nedför sen!"
(pappa kör o jag fotar)


Nu kan jag inte lägga upp fler... Men de kommer efterhand!!

Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Åsså tar Kimba upp tassen mot gallret, hjärtat blöööder! Men det såg väldigt fint ut! Vad skoj att åka terrängbil! Är det helt säkert att det inte var du som körde? ;) Var det inte lite läskigt på vippbrädan?

Ses på tisdag om inte innan!

2009-07-19 @ 19:35:07
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Den där terrängbilskörningen verkar ju skitcool : ) Var gjorde ni den? Kul att du är hemma igen!!!

2009-07-20 @ 09:50:00
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Linda och Cookie

Välkommen hem! Vilken underbar semester ni haft! Ni får ta med mig nästa år =).

Vi ses imorgon, kram!

2009-07-20 @ 10:52:03
Postat av: Lord

Så bra att dom fick det trevligt på dagiset :) Det ser fint ut på kampingen, e det safarin tro? ^^

2009-07-20 @ 11:00:25
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0