Tråkig hunddag!

I dag körde vi hemifrån 7 o var uppe 8.30 i Vinslöv! Så satte pappa o Dennis in toastol o vask o satte ihop duschkabinen så nu e där jättefint inne!! Tusen tack för hjälpen!
Jag, mamma och Lord jälptes åt att lägga golvet i vårt alltiallorum. Har lite kvar men det får jag o Lord fixa nån annan dag o sen ska vi lägga i köket också :) Det blev så himla fint! Bilder kommer när det e mer klart! Har blivit sån skillnad o så fint!
Men det har ju varit en tråkig dag för hundarna, men de har skött sig exemplariskt! Helt underbara hundar har vi fått tag på :)



"Kimba ligger o tråkar på golvet redan 30 min efter vi kom....!"



"De fick varsitt grisöra o Cocos hamnade i buren för att inte springa omkring överallt :)!"



"SöteCocos... Så himla fin hon är!!!"



"Kimba ser så fruktansvärt uttråkad ut!"



"Mickey kom ut så då passade vi på o ta ut Cocos till han, det gick himla bra :)!"



"När vi körde hem låg Kimba som en seg råtta, som hon gör när hon har tråkig (kolla första bilden)!"


Ska ut o klicka lite m Kimba nu så hon iaf haft lite kul i dag :)

Kommentarer
Postat av: Lord

det var kul idag :D lite svårt för mig o hänga m men det gick bra :) Hundarna skötte sig så bra, Cocos har blivit så duktig!

2009-01-22 @ 21:00:32
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Cocos är så söt :) Och Kimba ser uttråkad ut, haha. Stämmer att hon ser ut som en segråtta i gele när hon ligger ner då :) Jag hoppas vi kan komma i helgen så jag får gosa med dom lite :P

2009-01-23 @ 05:58:12
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0