Skogen, träning o spår igen!

Kimba har nog börjat komma ur sin depression! :) Vilket e skönt. Som hon betedde sig idag!
Jag o Jenny träffades vid 10 tiden i Törringeskogen. Så först gick vi ut o la spåret, sen hämade vi hundarna o tränade lite på en öppen plats.. Jag började o Kimba var såå himla laddad! Det var verkligen jätteskoj! Jag tränade lite positioner o hon hade jättebra kontakt o satte sig rakt mestadels av gångerna. Hon hade himla bra fart o gjorde en massa snabba läggande! Hon var till o med väldigt intresserad av apporten så den har aldrig gått så bra när vi varit utanför uerummet :P
Det gick även bra för Jenny o Zorro! Han gick bra i linförigheten även hon inte hade extern belöning o även när hon inte gick o kollade på honom. De gör såna framsteg hela tiden :)
Sen gick vi o tog spåren. Zorro tog sitt först o det gick himla bra. Sen var det Kimbas tur o det gick väl bättre än det brukar men hon var såå speedad :P haha



"Jag o lille Kimba!"



"Jenny o Zorro!"



"De spårar...!"




"Jag visar Kimba början!"




"Vi spårar...!"



"Jenny tog lite bilder på Zorro under tiden vi kom tillbaka från vårt spår.!"



"Min taggade hund..!"



"Skogsmulle :)!"

Kommentarer
Postat av: Lord

fina bilder :) kul att det gick så bra! ^^

2009-01-28 @ 19:14:31
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Det kanske är så att Kimba tycker att det är tråkigt att träna på samma gamla brukshundklubb varenda gång?

Ni ser ut att ha haft det superkul i skogen!

Har lagt ut om pipebollen på min blogg!

2009-01-29 @ 08:09:31
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Tack för igår!!! var jättemysigt och hundarna var ju så duktiga. Racerkimba!!! Om du pallar får du jättegärna maila alla bilderna vi tog, på både kimba å Zorro, till mig!



Ha det kul på valpisen ikväll!

2009-01-29 @ 09:37:22
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0