Sammanfattning om min nyår!

I går var jag, Lord, mamma, pappa, Gisela, Nicklas och nicklas föräldrar hemma hos oss. Det var mysigt :)
Vi åt vääldigt god o lyxig mat o sen spelade vi 2 olika spel, "När då då?" och "Med andra ord". De var faktiskt himla skoj båda 2.  Det var så härligt att bara ta det lugnt o umgås o äta!
Kändes som om de inte smällde så mycket raketer som de brukar, Vilket var skönt!! Men jag tyckte ändå att det gick himla bra. Cocos brydde sig inte alls, hon bara skällde på ljudet men hon var absolut inte rädd. Charlie, nicklas föräldrars hund är absolut inte skotträdd vilket är suerbra! O sen lille Kimba, hon var stressad o flåsade hela kvällen men det gick bättre än vad det brukar o göra :) Det e skönt. Fortfarande lite rädd men itne så hysterisk som hon har varit. Men det m kisserunder när det smäller funkar inte alls. Men annars gick det super!!!
Lite bilder (som vanlig) får summera kvällen:



"Började kvällen m en välkomstdrink, alkoholfri of course!"



"Förrätten (gjord av mig) blev en Räkmacka... SUPERGOD!!"



"Varmrätten (som mamma gjorde, förutom såsorna som jag o lite Lord gjorde) var, fondue o det var underbart gott!"



"Efterrätten blev en mormors pavlova som Gisela gjorde. Skitgott!!"



"Sen blev det dags för spel!"



"Iordningfixad till Kimba, men där låg hon inte så mycket utan var hos oss mest :)!"



"Kimba bakerst flåsande o Carlie som ligger o sover!"



"O lille Cocos!"



"På natten ringde pappa till USA till deras kompisar o önskade Gott Nytt År!"


Hmm, nyårslöften, jovisst blev där en del såna (som vanligt fast de sällan hålls). Men 2 som jag inte håller för mig själv utan kan dela m mig o ska försöka hålla är :
*Bli mer konsekvent när jag tränar m Kimba, mest vardagliga situationer + bli roligare under promenaderna m lustiga lekar o sånt.
*Spela er instrument. Kanske inte alla på samma dag utan bara något lite men gärna dagligen.
Resten håller jag för mig själv *haha*

Nu ska jag ut o ta en kvällsfika o sjunga singstar m mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också sjunga Singstar med er :(

2009-01-01 @ 22:46:34
Postat av: Mamma

Ja nyår blev en trevlig kväll med massor av god mat och dricka. Spelen var kul. Och tusen tack för en trevlig kväll igår, de e kul att sjunga.

2009-01-02 @ 09:12:26
Postat av: Lord

Det var en kul nyår :) Och fina löften!! Jag gjorde själv inga (som vanligt)... :P

2009-01-02 @ 09:23:45
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0