Mysdag igår :)

I går var det en sån skön dag :) För det första så vaknade vi vid 12 (vi hade pratat till seent in på natten) o sen gick vi upp o tog en liten promenad o gick in o handlade lite så vi kunde äta "frukost".

Sen körde vi in o spelade bowling. Det gick inte så bra för nån av oss men jag kom iaf fram till att jag ska börja slå m min vänsterhand, e vanligtvis högerhänt. Jag gjorde 2 strikar så. Så nu vet jag det till framöver.



"Det gick nog inte som han ville...!"



"Jag tycker inte det e så jätteskoj m bowling..!"


Sen när vi kom hem var vi hemma en stund o sen körde vi in till Kristianstad o gick ut o åt på en grekisk resturang. Maten var jättegod o det var ganska skoj, vi fick grekisk underhållning. Där var nämligen ett sällskap som firade nånting där så de dansade o berätta roliga historier o höll på. Men de ursäktade de sig sen för att de höll sånt liv där men vi tyckte det var skoj! Har aldrig varit m om nåt sånt innan på en resturang :P



"Min mat, Kycklingspett m tzatsiki o friterade råpotatis. Såå gott!"



"Lord m sin mat, lite olika sorters kött o likadana potatisar och sås!"



"Våran underhållning.. Så skoj! haha!"


Efter vi ätit skulle vi på bio. Vi var ute i väldigt god tid för vi satt utanför bion 1½ timme innan den började, lite drygt men vi gjorde hänga gubbe o då gick tiden lite snabbare!"



"Vi var o såg på Yes Man m Jim Carrey. Helt underbar film! Jätteskoj!!!"

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Tzatziki?! ÅÅååååååh va gott!!!! Dräggel, dräggel...

2009-01-19 @ 15:16:39
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: gila

vilken mysig dag! :)

2009-01-19 @ 15:22:35
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Lord

Det var jättekul! :) Hela dan var perfekt :)

2009-01-20 @ 09:10:20
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0