Minnen...

Tänkte berätta om en händelse som hände förra våren.. Närmare bestämt natten till alla hjärtans dag den 14 februari...

Jag vaknade mitt i natten runt halv 4 tiden och mådde verkligen jättedåligt.. Kände mig kräkig o svimfärdig så jag gick upp på toaletten och satte mig på golvet. Så kände jag att jag kommer att svimma, så jag reser mig upp, öppnar dörren och kallar på mamma och pappa sen svimmade jag för de hörde bara hur det small till.

Sen vaknade jag o då låg jag på golvet och hade huvudet i pappas knä o de pratade m mig men jag hörde knappt inte vad de sa o jag kände att jag kunde inte röra mig o det stack till i hela min vänstra sida. Så mamma ringde ambulansen o pratade m de o berättade att jag brukar svimma i bland men det har aldrig hänt att jag tappat känslen o känt stickningar så de skulle skicka en ambulans.

Hela tiden låg Kimba vid min sida för hon kände att jag inte mådde bra. Sen efter en liten stund, vet inte hur länge så kom ambulansmännen o då tog pappa ut Kimba från toan o jag kommer ihåg som Kimba skällde o morrade när dels pappa tog ut henne från mig o sen när 2 okända gick in till mig. Hon var så lessen för att hon inte kunde vara hos mig.

Så de hjälpte mig upp i min säng för då hade det blivit lite bättre o de tog lite olika tryck o allt såg bra ut. Sen körde de igen o jag låg i sängen hela dagen och det gjorde Kimba också... Sen kom Lord ner o gjorde oss sällskap. Hade väldigt ont i huvudet eftersom jag ramlade m huvudet in i vasken o sen ner på golvet.
Lite berättelse eftersom jag hade svårt o tro att Kimba skulle göra så.. Just att hon blev så arg på ambulansmännen. Min lilla Kimba! <3



"Min älskade Kimba som är ett sånt stort sällskap!"

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Aaaawww! Fast jag är inte förvånad, hon gillar ju sin matte jättemycket!!! Man måste ju försvara när det kommer främmande män till matte när hon mår dåligt... Vad hon är söt, din plutt!

2009-01-13 @ 08:02:30
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

det var inte kul alls nä...

2009-01-13 @ 09:17:36
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0