Miljöträning i Malmö!

I dag har vi varit i malmö och miljötränat hundarna. Alltid bra träning för Kimba att följa med ut på små äventyr också.. Vi parkerade på stortoger utanför Max, sen gick vi längs gågatan, upp till gustav adolfs torg o sen lite tillbaka o in mot lilla torg o sen till stortorget igen.
Det första som hände när vi kommit ur bilen var att de smällde 2 raketer väldigt nära o de lät väldigt högt, då blev Kimba stressad o bara drog hela tiden. Men sen smällde de inte mer o så såg hon kanske på Cocos att hon inte brydde sig för
på kasnke 5 minuter hade hon lugnat ner sig till så som hon vanligtvis alltid är..! Då blev jag glad!!!! Igen, haha hon gör mig så glad!
Sen gick vi förbi en affär, Tiger. Så skulle Gisela snabbt in o kolal fall de hade lite saker, bla halsduken mamma har på sig för hon frös. SÅ de som jobbade där fick syn på oss för vi väntade utanför m hundarna, så kom de ut o ville klappa den lilla, men dte går ju itne så bra, så de fick klappa Kimba i stället. Så de kom ut 1 o 1 o klappade Kimba o då den ena gången kom Cocos fram o nosade på hon ena då gick hon in o sa at hon fick klappat lite. Gisela stod där inna o hörde allt, o berättade vad de hette o var de var för ras o så för de ville veta.. hihi.



"Mamma o hundarna på gågatan!"

När vi kom hem låg hundarna o busade så fint!!



"Kul o kolla på när de ligger ner o busar!"



"Kimba håller på o ska äta upp Cocos!"


För några dagar sen var jag ute och fotograferade Kimba ute o Cocos inne. Ville dela m mig av en rolig bild på Cocos.. Den är inte bra, jag bara älskar Cocos grimas på den..!



"Cocos den lilla toshunden!"

Kommentarer
Postat av: gila

Cocos min är jättesöt på bilden! Hon ser helt avslappnat kaxig ut :P

2009-01-13 @ 18:42:36
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja det gick verkligen bra i Malmö igår, hon bara blir duktigare och duktigare. Och trevligt hade vi också fast vädret inte var super bra. Kimba är en super hund. kram mamma

2009-01-14 @ 08:34:00
Postat av: Lord

Kul att det går så kanon nu! :D Något har hänt på väldigt liten tid, super! :D Cool bild på slutet!

2009-01-14 @ 22:47:29
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0