Kimba e en smula taggad!

Det e så himla skoj, Kimba har verkligen laddat upp sig nu under tiden hon har haft strul m sitt ben o bara fått kortkorta kissepromenader. Nu e hon så taggad.

Tränade lite apportering o även klickade lite m henne innan idag =) Hon tar apporten Såå fint o jag e såå stolt o glad över henne! O det jag tränade mest på det var att hon nu ska börja förstå vad ordet "apport" betyder. Nu säger jag det 1 ggr o sen tar hon den fint utan att jag behöver peppa henne innan :) Min plutt!

Sen klickade vi lite. Det älskar hon.. Då visar hon allt vad hon kan o jag bara berömmer allt hon gör.. Så skoj! O hon gör även lite nytt, eller nä det gör hon inte utan när hon försöker lugnt prova sig fram så kommer det automatiskt nya konster o beteende som jag klickar o belönar då blir hon lite fundersam men provar samma sak igen. De e för kloka de små hundarna!

Sen körde jag även lite positioner... Det gick nog sämst.. tror hon gjorde 2 raka sitt av kanske 8. Men bättre 2 än inga. Måste träna mer på det, jag e lite lat av mig jag vet!



"1 av mina favoritbilder på Kimba!"
Älsklingshund <3

Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att hon äntligen börjat förstå att apporten inte är sämre än de andra sakerna hon gärna hade i munnen innan ^^ Fin bild :) Så vacker!

2009-01-20 @ 09:18:24
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0