Irriterad.......!

Nu har jag precis badat en hund =) En genomsnäll o söt goldentik MEN tyvärr 15 kg för tjock.

Jag kan inte förstå varför man nu låter sin älskade hund och bästa vän bli så tjock. Hunden kan inte göra något alls åt det för den förstår inte att den inte ska äta när man ger den massa onyttiga saker eller mat utan äter det glatt.
Om man nu tvunget ska ge sin hund sånt så motionera den mer. Hunden behöver minst 1 timmes aktivitet / dag. Visst det e bra att köra hjärngympa på sin hund, mycketbra,  lära de konster o roliga saker men hunden MÅSTE ju rör på sig också. Det är för hundens bästa! Kan tycka det e lite djurplågeri.. Pappa fick hjälpa mig upp och ner m henne i badkaret för jag hade ingen möjlighet att orka bära henne själv.

Ajja lite kort om vad jag tycker...

Kommentarer
Postat av: Lord

ja, det e sjukt att man kan göra så mot sin hund.... ;(

2009-01-02 @ 18:46:03
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0