Hmm, om man ska slösa lite pengar till....

Som sagt, varför e det så lätt att göra sig av m pengar? Nu sitter jag ut på Häromis hemsida o kollar på böcker, givetvis eftersom jag e en tönt som samlar på hundböcker!
Har hittat en del böcker:




"Låter som en bok jag hade behövt. Där skulle stå allt om alla problem som kan uppstå o hur man löser de o en massa råd o tips o ideer! Det e nog nästa kommande bok faktiskt...!"



"Denna handlade om råd o tips o träning om att kunna ha hunden lös nästan överallt, inte jaga harar o kaniner mm o inte springa fram till folk o hundar. Kimba e duktig!! Men JAG måste bli bättre! Känns som det också e en bok jag behöver!"
(De 2 ovanliggande böcker e utav Marie Hansson som e väldigt bra på att skriva hundböcker tycker jag o i den understa av de 2 ovan medverkar även Anders Hallgren som inte behöver någon närmre beskrivning)



"Den handlade om jaa, hur hundar komminicerar när de träffas, skitintressant o den e skriven av Memea Molin som nog inte heller behöver beskrivas!"



"Den har jag velat ha länge, hade varit skitskoj o lära Kimba söka kantareller, lite roligt o tidfördriv. Marie Hansson o Anders Hallgren på denna m!"



Räknade precis o jag har bara 45 hundböcker..

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Hahahah! "Bara 45"? Hahahahahahahaaaa! U R CRAZY!!!

2009-01-29 @ 08:10:48
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Måste instämma med föregående kommentar, hahaha, bara 45 hundböcker. Pamela du måste köpa fler!

2009-01-29 @ 09:06:41
Postat av: gisela

Bara 45 hundböcker ja då behöver du verkligen fler!!! Vad handlar alla de andra om?? Hahah :) Och jag vet inte vem någon av författarna är :P hade behövt beskrivning på alla, heheh :) Och den med kantareller ska du INTE ha!! bli inte en förrädare!!

2009-01-29 @ 09:50:23
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: gisela

Blomman vi fick av mormor och morfar förra julen i Lund. Och tack så jättemycket för din kommentar, nu blev jag verkligen skiträdd kan jag säga. Tur jag satte in den bredvid Nicklas dator.

2009-01-29 @ 09:52:07
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: Lord

wowy kazowy! FÖRTIOFEM HUNDBÖCKER?!?! Dags att samla på ngt annat kanske? :P De ser väldigt gamla ut, speciellt den översta, kanske bara kvalitén här som gör att det ser ut så :P För jag såg ju ngn film från 1910 lr ngt och den var inte speciellt intressant... allt ute och dåligt :P

2009-01-29 @ 10:56:30
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0