Det var ett tag sen...

Kimba fick följa m o träna! I dag nu i kväll så var vi på klubben o tränade m Anna o Malin =) Tyvärr hann jag itne se när Anna tränade eftersom vi kom från Staffanstorp o satt i en bilkö efter en traktor.. Inte det roligaste, men men.
Det gick bra för Malins del tyckte jag. Himla bra fart i inkallningen o mestadels raka sitt o det e kul o se de träna iom Guinness tempo!!
Sen var det dags för Fluff o jag. Vi tog bara lite kort, började m linförighet som gick sådär.. Lite okoncentrerad stundtals men sen bra vissa stunder.
Sen tog jag lite läggande under gång men det gick väl sådär, en gång la hon sig inte o nästa gång segade hon lite.. Får träna mer m tempot där fast bredvid mig o sen när jag går lite.. Hon e ju en sån snabb hund annars..!
O sist avslutade vi m apporteringen. Det gick väl sådär.. eller när det gick bra!! Först ville hon itne ta den o då fick jag backa några steg o peppa henne lite o berömma när hon var när o till slut så kunde hon hålla den!! Så det gick bra..!! :D:D Hon e duktig!! :)



"Kimba var också m givetvis :)!"



"Annapapparazi o Pelle (som tyckte synd om sig själv när matte klickade fast till Guinness)!"



"Malin o Guinness under läggande under gång!"



"Anna o Pelle, charmigaste labben ever..!"



"Malin o Guinness apporterar!"



"En glad Malin :D!"

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Hahaha, varför ser man alltid ut som en hottentott?

Tack för igår, det var givande! Ser framemot till fredag och tisdag och den 1/2!

2009-01-21 @ 08:28:24
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Tror faktiskt inte att vi bestämde någon tid på tisdag... Men för min del funkar det bäst om vi kör vid 17-tiden, så kommer jag direkt efter jobbet. Passar det dig?

2009-01-21 @ 10:03:00
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul att du kan börja träna smått igen :D

2009-01-21 @ 19:48:05
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0