"Äntligen" - tänkte Kimba!

I dag följde jag o Kimba m ner till Trelleborg när mamma skulle gå m Cocos. Det var för längesen tyckte Kimba men ändå gick dte så himla bra, nästan hela tiden :) Där kom fram en dam som tyckte Kimba var såå stor men så charmig o jättefin. Det tyckte Kimba om när andra kom fram o ville hälsa haha!

Jag har planer på att gå ut o träna litelite i trädgården senar.. Lite apportering, får ju börja lära in vad Apport" betyder o sen även lite linförighet o nu känner jag mig så taggad på Rutan så jag ska börja träna om den lite. Givietvis tar vi det lugnt, men så länge hon inte busar o springer så tror jag dte kommer gå bra.



"Jag, Kimba o lille Cocos!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att hon kan gå så bra efter så lång vila :)

2009-01-09 @ 19:49:20
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0