Åhh såå träningssugen....

Har varit nere på klubben i dag o kollade på när Jenny o Zorro tränade. Linda o lille Lucas var också där :)
Sån skillnad det var på Zorro. Det var verkligen skoj o se.
Jag hade Cocos med mig som social o miljöträning. Det gick faktiskt väldigt bra. Skakade mycket i början men sen gick det hur bra som helst. Så nyfiken av sig :)
Linda fick även tvångsklappa henne. Det gick också bra.. Skakade lite i början då m men sen pratade hon lugnande m henne o då gick det bättre. Sen var jag rädd för att när jag släppte ner att hon skulle bjäbba efter henne men icke! Hon var faktiskt så duktig :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för hjälpen !! Du är en pärla.

Kram

2009-01-14 @ 14:27:40
Postat av: jenny

Tack för hjälpen idag!



Kram!

2009-01-14 @ 15:16:13
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Lord

kul att det gick bra :)

2009-01-14 @ 22:55:23
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0