Västra Ingelstads snöodjur!!

Nu har jag o mamma varit ute på en promenad m Kimba o Cocos. Det var mysigt. Först gick vi en liten runda men sen vägde Cocos nog dubbelt så mycket m tanke på alla sina snöbollar hon hade i sin päls.! Sen vände vi o gick hem o då byggde vi en snögubbe tillsammans m hundarna! Filmade de lite också så de kommer snart ut också!



"Kimba, glad som alltid o nu ännu gladare ute i snön!"



"Jag o Kimba ute i snön!"



"Mums, ligga i snön o äta.. Gottigottgott!"



"Kimba poserar bredvid snögubben!"



"Kimba har full koll på snögubbens näsa o Cocos har full koll på mamma!"



"Kimba e sååå sugen på snögubbenäsa.......!"



"Kimbas ena framtasse!"



"Sen blev Kimba sur för hon inte fick ta näsan.. Hon e för söt!"

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vi hade jätte kul tillsammans alla fyra, våra hundar är BÄST och absolut sötast. Kimba höll på att sno moroten ett par gånger, en tidsfråga innan den är borta. haha...Ja Cocos vägde nog säkert 20 kilo, hon kunde till slut knappt gå. Men med lite vatten så var det snart borta. Sen fick dom vila lite, dom blev trötta.

2009-02-11 @ 15:37:46
Postat av: Lord

haha, så söta! :D

2009-02-11 @ 20:34:41
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

"era hundar är bäst och sötast"? Njaaa, det vete f-n... Pelle är faktiskt sötast =P!

Kimba är för rolig, klart hon är sugen på snögubbe-näsa...

Snögubbarna i byn har fått gula mönster vid deras botten, det har Pelle sett till. Inte pinsamt alls, nej nej.

2009-02-12 @ 08:41:08
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Canon kameran är sambons, så den får jag inte ha ute och leka med. Har en annan också, men mobilen brukar jag ha med mig så spontana bilder blir det med den.

Vi kan väl träna "valp-inkallning" med våra hundar på klubben till exempel! Å med störning! Det vill jag gärna testa på torsdag. Tror Malin också vill köra det med Guinness, vi har pratat om det ngn gång.

Jag har gett ditt nr till min mamma, hon ville ju snacka om spårningen med dig. Hoppas ok.

Jag tar med Pelles täcke ikväll så kan du ta med det hem och prova på Kimba.

SES!

2009-02-12 @ 10:17:27
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Kul att se att Kimba gick så bra idag! Du är så duktig och motiverad Pamela... keep on doing that!

Kram Jenny

2009-02-12 @ 20:51:52
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0