Söndag..

I dag har varit en ganska tråkig dag. Inte hänt nåt speciellt.. Vaknade o sen körde jag o mamma in till stan för jag var på shopping humör men köpte inget, förutom ett linne att träna i o öronmuffar!
Sen fixade Gisela till mitt hår, det var som en risbuske i en stor knuta, så nu känns det bättre! Nu e jag nöjd igen!
Sen åt vi, jag lagade mat o dammsugade även i förmiddags.
Anna traskade ner m Pelle. Jag har fått äran att passa honom i morgon :) Så han skulle bara kolla in läget här nere lite. Det gick bra. Kimba var lessen för hon inte fick leka, men det kommer!
Sen har jag städat mina rum o håller på o tämma de för nu tusan ska jag ändra om! Variation e skoj!
Så nu sitter jag o pausar =P
Har precis kommit in från kvällspromenaden m Kimba. Mamma o Cocos följde m! Känns som om min koppelträning har börjat ge resultat, vilket e skoj! Visserligen har hon enormt mycket överskottsenergi så det e förståligt men vi kämpar på ändå, men nu på rundan gick det bra :)

Kommentarer
Postat av: Lord

det e kul o variera rummet, om jag bara hade orkat XD ska bli kul o se dina rum! :D Kul att kimba inte var halt, o kul att det visar resultat redan m kimbas koppelträning! :)

2009-02-22 @ 23:25:42
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Hej hej!

Är så tacksam för att du vill ta hand om Pelle ikväll! Tack, tack, tack!

Klart att Limba måste gå igenom när det har varit en Pelle och kissat på grästuvorna vid grusvägen ;)! Ses sen!

2009-02-23 @ 08:30:16
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Karin L

Alltså ändra om på rummen? Men du ska ju flytta! Eller????

2009-02-23 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0