Operation...

Nä det lät lite dramatiskt.. I dag skulle jag vara nere på hudkliniken o kolla upp lite saker m min hudsjukdom, men dte blev inte så mycket sagt om det utan sen hade jag även nån frågor om att ta bort födelsemärke som jag tyckte satt på dumma ställen. Så de klippte bort 2 direkt, kändes lite läskigt när man verkligen kände alla klipptagen xD O sen hade jag en på låret som brukar göra ont men den fick han "gräva" ut. Så nu ska jag inte gå för mycket på kanske 3-4 dagar o bara ta det lugnt. Så mamma var snäll o tog Kimba på en promenad i dag i snöstormen! Medans jag klickade lite m Cocos :)

O eftersom jag inte får gå o det inte blev nån gympa idag så bakade jag negerbullar, får tröst äta lite istället =P



"De blev goda...!"



I går var jag hos veterinären o vaccinerade Kimba, den årliga vaccinen. O jag tycker det känns som om Kimba har gått ner men det visar inte vågen, ajja vi kämpar på m vikten ett tag till! O veterinären blev nog även lite förvånad över hur snäll Kimba var när hon höll på o hantera henne o lägga Epi-otic i öronen vilket inte e det skönaste =P



"Vi kämpar på, lille Kimba o Jag..!"



O just nu e det snöstorm ute... Varför kunde snön inte kommit i december?


Kommentarer
Postat av: jenny

muuums... såg gott ut, klart man skall tröstäta lite! Usch gräva ut, det lät läskigt... krya på dig!



Kramar från mig och Zorro

ps måste ju fortsätta med tandvisningen snart ; )

2009-02-10 @ 21:31:05
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: gila

JATACK!!!

2009-02-10 @ 21:53:58
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Oj, det lät inte så skönt! Behöver Kimba någon att busa runt med lite vildare ställer Pelle upp nu när han är bra i benet igen!

Pamela-semlor är godare...

2009-02-11 @ 09:02:23
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Så bra att du äntligen fick bort dom :)Ja, usch... snö >.< har vi nu som tusan här m :(

2009-02-11 @ 09:15:28
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0