Lördag...

Dagen började ganska dåligt... Tåget var inställt, missade 2 bussar en på 10 min den andra på 2 min, fick vänta 35 min på nästa buss..
Sen blev jag hämtad utav Anna så skulle vi till Molly på kalas. Det var trevligt o gott m kaka!!! En massa hundprat bev dte som vanligt!



"Vi såg rådjur som hoppade över vägen på väg hem o givetvis hade jag inte min fina kamera m mig utan bara min lilla... Typiskt!"


Jag fick låna massor utav musikaler utav Anna!! Så skoj.. Blev dock inte så många sedda i dag. Var skönt o vara ensam hemma så jag fick spelat trummor, spelade in trummor som håller på o lägas upp nu, kommer i morgon xD



"Kollade på Cabaret.. Mein Herr!! :D:D!"

Nu sitter jag o lyssnar på Mötlet Crue!! ooo vad bra!!



"Just anorther psycho <3!"

Kommentarer
Postat av: Lord

ja, det började inte så bra, men kul att den slutade bättre :) Musikaler e kul o Mötley e ju inte alls fel! :D

2009-02-22 @ 23:20:24
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0