Kimba 3 år firas m Rally!

I dag fyller lilla Kimba 3 år! Därför bjöd vi hem lite folk för en introduktion på Rally! Först i morse började jag göra bullar o de var klara vid 12 o då hade jag inget o göra så då gick jag ut o städade hönshuset o fixade till där så i morgon ska jag o pappa flytta hönsen ;D haha
Sen smsade Anna o sa att hennes mamma, Birgitta inte kommer o Pelle e halt så hon kommer utan honom. Bara nån minut efter ringde Camilla o sa att Nouchi halkade igår o sträckte sitt bakben o hoppade på 3 ben så hon kom inte. En kvart innan de skulle komma smsade Malin, "Ånn nää tänkte jag" Men hon var bara försenad men det var hon inte alls =P
Sen kom de o vi tränade lite rallyskyltar o Anna fick äran o träna m Kimba!!
Sen var mamma snäll o kom ut m varm choklad o det var så gott!
Sen tränade vi vidare o jag visade banan o sen gick de den. Det gick himla bra :) Sen gick vi in o åt!!



"Nybakta bullar, det luktade såå gott i huset när de var nyklara!"



"Gick ut o fick städat hönshuset i en hast, här ska de 3 höns bo under tiden jag klickar m de!"



"Fin kontakt Zorro har!"



"Även bra kontakt på Guinness!"



"Anna kämpar på bra m Kimba!"



"Hon (Anna) ser ut till att tycka det var skoj, o Kimba ser sugen ut på kyckling!"



"Malin o Guinness!"



"Jenny o Zorro!"



"Linda står o myser m lille Lucas som äntligen vaknat :D!"



"Våra duktiga hundar, Zorro längst till vänster, Guinness i mitten o Kimba på bädden till höger. Trodde hon skulle ligga still mer men det behövde hon inte för Anna underhöll henne!"



"3 vimsiga hundförare!"



"Söte lille Lucas sov medans vi åt =)!"



"Underbar bild! Jag fattar inte vad nån av de håller på m haha..!"

Kommentarer
Postat av: Tuula

Grattis på födelsedagen Kimba!!

Vilken härlig dag ni hade och en bra ide med Rally.. kram Tuula

2009-02-01 @ 20:09:04
URL: http://www.perroflickorna.se
Postat av: Anna & Pelle

Du, jag undrar också vad vi höll på med... Ha ha ha!

Tack snälla Pamela för en jätterolig eftermiddag (hälsa och tacka din mamma också för GODA maten), det var så himla skoj! Hoppas Kimba får roligt med bollen...

Kramen!

2009-02-02 @ 08:04:15
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Grattis till Kimba och alla er andra för den trevliga kvällen ni verkade ha :)

2009-02-02 @ 09:15:08
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag och Zorro tackar också så väldans.... Vilken riktig heldag du hade planerat. Jag kan ju säga att jag inte var så jättehungrig när kvällen var slut!!! Ha det gött!

Kram kram å tack!

2009-02-02 @ 16:49:56
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0