jaja..!

Det bästa tjejsnacket handlar om: Skvaller o killar xD
Den coolaste är: Jag!
Plagg jag är mest trött på: hmm, kommer inte på något..
Plagg jag inte kan vara utan: tjock-tröjor!

Jag vill helst ha: Just nu ett jobb...
Viktigaste egenskapen: snäll o ärlig

Tre bloggare du tycker att du liknar? Vaa?!
Vad jag vill veta om andra men inte vågar fråga: finns väl en del saker =P
Bloggare jag vill veta det om: just nån speciell bloggare vet jag väl inte =P
Det gör mig mest glad: hundträning, träffa folk jag tycker om - ingen nämnd ingen glömd!, vara ute o fotografera!

Den största orättvisan är: Djurplågeri

Tv-program/serie som jag gillar mest: Kollar inte så mycket på TV men så fall Cesar eller "Den arga snickaren"

Ord som bäst beskriver min blogg: hundinriktad?
Ord som bäst beskriver mig: töntig haha xD kom på idag att min stil e nog "hippierockig". Det ni ;)
Ord som jag skulle vilja att andra beskrev mig med: snäll

Jag vet att jag är kär när: man tänker på den man gillar hela tiden.. o vill träffas o smsas hela tiden xD

De tre snyggaste killarna i världen: Travis Barker!!!, Heath Ledger (om han räknas) o mängder utav rockare!
De tre snyggaste tjejerna i världen: Drew Berrymore, Maggie Gyllenhaal o Julia Stiles

Replik som får mig på fall: haha?! det ni ;D ingen aning..

Tre bloggar som jag vill ska gör formuläret: De som vill!

Kommentarer
Postat av: Lord

tycker du inte du liknar några bloggar? Så konstigt ;O haha

2009-02-26 @ 19:59:13
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0