inget bra inlägg..

Just nu känns det inte så bra, så detta kommer inte att vara så positivt så ni vet..

Kimba e halt igen... Inte så mycket som innan men dock, vilket inte e skoj. Dvs så kan jag inte vara m i sökgruppen o inte heller agilityn, funderar på o vara m i lydnadsträningsgruppen men annars får vi ta det lugnt denna terminen o bara hålla på m rallyn. Vilket också e skoj men jag vill så mycket o fick chansen till det nu. Agilityn startar bara 1 ggr / år för nybörjare. mögmögmög.. Stackars lilla Kimba.
O för övrigt känns allting eller iaf det mesta så segt.... känner mig väldigt nere nu o det e inte alls skoj.. hade varit skönt om jag hade kunnat gi i ide o vakna upp när det känns bättre, men det funkar inte..

Nu e jag hos Lord o snart kommer han o även Jocke så ska vi se på 2 Adam Sandler (min favorit) filmer. vänner för livet och bedtime stories... de 2 bästa filmerna m han!!

Här under kommer även en av världens bästa låt.. Enjoy!



"Bullet for my valentine - the end!"

Kommentarer
Postat av: Linda

Kimba kimba lilla gumman....vi hoppas å håller tummar å tassar att du snart e bra igen! Å Pamela, jag förstår att det e deppigt men jag brukar tänka så här: Det blir bättre en annan dag, inte idag men en annan dag....så får man härda ut tills det vänder. Vi tänker på er, kramar!

2009-02-20 @ 19:17:58
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

NÄÄÄÄÄJ! Inte igen!

Vad tråkigt, jag känner verkligen med dig. Får verkligen hoppas att det blir bättre snabbt och att det håller sig bra. Stackarn...

Kramen till dig o Kimban.

2009-02-20 @ 19:35:23
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Oj oj, det var verkligen trist att höra! Det är få saker som är så jobbigt som när ens djur är sjuka! Trist att inte kunna träna som planerat men ännu mer trist att hon ju säkert har lite ont! Stackars Kimban! Du får bli hjälptränare till Cocoos som substitut ett tag! Vi tänker på er och hoppas det går över snart... du kanske får vända dig till en annan veterinär och få en "second opinion" om vad det är som felar? Om det sitter i leden kan man ju spruta in kortison eller kanske glucosamin-kristaller (har ett annat namn oxå som jag glömt) det gjorde vi på "min" hästs knä med mkt bra resultat. Kraaam på er!

2009-02-20 @ 21:17:53
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Usch och nej vad tråkigt med Kimba! Jag tycker faktiskt att det är lite synd om dig oxå.

2009-02-20 @ 21:50:11
Postat av: Lord

hoppas Kimba blir bra snart igen :) Kul filmkväll igår :D

2009-02-21 @ 14:52:42
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: sandra

stackars kimba, och dig. men det finns någon mening med allt!

2009-02-21 @ 18:54:53
URL: http://mitsou.blogg.se/
Postat av: Karin L

Åh vad trist. Det som verkade så lovande med allt vilande. Vet inte om du provat tidigare, men jag ger ju Ronja Glukosamin varje dag i maten. Det hjälper henne. Nu kan hon både krypa och hoppa 85 cm-hindret i brukset igen. Hoppas du kan fortsätta träna lydnad ändå. Och funkar det bra kanske du ändå kan ut o tävla lite lydnad även om annat får vänta.

2009-02-23 @ 08:45:45
URL: http://ronjasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0