Helgen =)

I lördags då det var alla hjärtans dag så kom Lord ner efter jag varit på kursavslutning på valpbruks. Det var så skoj =)  o bra gick det m. Kul att Cocos kände igen lilla flickan som hon träffade förra gången, de blev kompisar direkt. Sen gick jag o den lilla flickan runt o pratade o fotograferade hundar o byggde snötorn under tiden. O lite var vi uppe vid rallylydnaden för o finnas till hands om nån behövde hjälp där.
Sen fixade jag iordning Charlie, rakade ner han. O efter det gick jag o mötte Lord! Sen vid 17 gick jag, Lord, mamma o pappa o Gisela o Nicklas ut på Elysée o åt. Det var mumsigt!!! Tusen tack mamma o pappa! Sen kom vi hem, då spelade vi spel (jag o Lord vann) o sen åt vi frukter som vi doppade i choklad... GOTT!!

I går körde jag o Lord upp till VInslöv o la klart golvet o vid 15 så skulle vi på musikal i Kristianstad. Vi skulle se RENT! En utav mina favoritfilmer. Shit så duktiga de var! Så himla skoj det var o så inspirerad man blev under tiden! Det var verkligen skoj =) Sen fick vi sitta i 50 minuter o vänta på toget, mindre skoj. När vi kom hem så kollade vi på Rush hour men jag somnade så vi får se klart den en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Linda och Lucas

Hej!

Ni har alltid så mysigt å gör såna roliga mysiga trevliga saker...jag vill oxå! Kan jag få komma å bo hemma hos er kanske? Ni har ju stort hus vetja =).

Kraaam

2009-02-16 @ 18:12:43
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

RENT! Den vill jag åsså se... Det är inte min gamla danslärare Rolf Hepp som har koreograferat den? Han är lite överallt den gubben. Hur bra var den?



Nix, ska inte på HUS mötet (tyvärr), vi ska repa. Har ont i halsen och känner absolut inte för att repa plus att Peter har tagit ut dansbandslåtar, blääääää!

2009-02-16 @ 19:32:46
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

trevlig helg :) tack så mycket! (trots du somnade) :P

2009-02-16 @ 20:34:13
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0