Dagens träning!!

i dag gick jag o mamma en liten runda m Kimba o Cocos, närmare bestämt upp till scoutgården o så tränade vi lite där sen gick vi hem igen. Vilken hund, Kimba har blivit helgalen o jättebusig o vill leka (dock e m pipebollen för då vill hon bara så o pipa för sig själv). Men hon e glad o har en glad svans som viftar o det älskar jag!
Hon har lite snea sitt men det märkte jag när jag gick hem o provade lite positionsträning att min kropphållning hade mycket med det att göra, då satte hon sig bara snett när vi tog ett steg till höger eller snett till höger eller vänder till höger, då hamnar rumpan ur position. Så det får vi träna på, men annars omjag rätade på mig så var de andra raka!



"Flyttade hönsen innan, här e de jag ska exprimentera på :D!"
Melvin, Fiona och Blomman e de döpta till!



"Påbultad m varma kläder för det blåste skitmycket!"




"Glad hund som följer m bra i linförigheten!"



"Som sagt snett, min om jag rätar upp mig så hamnade hon rakt, men det har jag inte kommit på än ;)!"



"Ser bra ut, men jag måste också sluta upp m att gå o kolla på Kimba!"



"Sne sitt men bra kontakt.. Man kan ju inte få allt.. än ;O!"



"Jippie!!!!! Matte tar fram apporten!!! :D!"



"Pluttsan vad hon har blivit duktig! :D!"



"Film på apportering!! Men hon vill som sagt inte leka m mig när hon har bollen, står bara o piper m den MEN tycker hon det e skoj så e det bra :D!"

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin mössa, du är jätte söt i den. Kimba var verkligen jätte duktig idag. Kul och se.

2009-02-02 @ 16:54:03
Postat av: Lord

Så söt du e :D Och det såg ju bra ut! :D

2009-02-02 @ 21:37:03
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Hejja, hejja! Det tar sig ju! Så duktiga ni är!!! Pelle leker också helst själv med bollen, men man kan hålla lite längre i bollen så de är tvugna att ha lite kontakt med en innan de får bollen. Ses ikväll!

2009-02-03 @ 08:04:01
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Jag tycker du är jätteduktig. Sluta aldrig och skriva här på bloggen jag njuter varje dag när jag läser den. Hönsen är häftiga. Blir kul när du har lärt dem apportera, med klickern förstår jag och sen håller jag med din mamma, din mössa är jättefin och du klär i den också. Ha det godis!!

2009-02-03 @ 09:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0