Beslutsångest resulterade i dåligt samvete!

I går var jag på talarskolan. Det gick bra. Vi skulle prata om det vi brinner för, givetvis hundar o hundträning för min del o även det vi avskyr mest då jag pratade om människor.. Sen på vägen hem stannade vi på McDonalds för o köpa glass, men så var pappas bil för hög....



"McDonalds - walk in!"


I dag åkte jag m bussen 7.56 upp till Vinslöv där Lord o jag körde in till Kristianstad för jag skulle kolla på en utbildningsmässa. Fanns väl en del intressant, så nu ska jag läsa i alla broshyrer jag fick. Vill ju verkligen göra något vettigt! o när jag då i morse kom till centralen så såg jag att Pocketshop hade 25% på alla sina böcker så då fick jag köpt lite böcker.
Sen åkte jag ner o mötte mamma o Gisela på Burlövs center. Så fick jag köpt en del saker där. 1 par jeans o 3 t-shirts o 2 linnen. Hittade nämligen 5 toppar som jag ville ha, men bestämde mig för att bara köpa 2 av de.. men jag hade sån beslutsångest så jag köpte alla 5 o efter det kom mitt dåliga samvete xD haha.. Jag gillar mina tröjor iaf!



"Böcker!"

Mötley Crüe - om bandet
Johnny Cash - självbiografi
Finn din inre styrka
Hur man tar sig upp när man e nere
Nummerologi
Marley och jag



"1 par jeans, 1 linne o en t-shirt m peacemärket, 1 m text "Save the world" o en m "how can it be hard?" och ett linne m "red, black, brown, white, yellow, Does it really matters?"

Kommentarer
Postat av: Stenis

Marley och jag e så jävla bra!! Grät hur mkt som helst i slutet! :/

2009-02-26 @ 19:59:50
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Lord

fina t-shirts du fick! :D Hoppas få se ngn på dig snart :) Kul på messan idag :)

2009-02-26 @ 20:02:21
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Älskar linnet med färgerna på. Finns det i stan imorgon köper jag det. Så jävla klockrent, alla hudfärger är snyggt. Blirså arg på såna som tycker annat... :/

2009-02-26 @ 21:31:51
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: jenny

Oj oj... vi är ganska lika... jag gillar också verkligen Mötley och Johnny Cash!!!

2009-02-26 @ 23:11:41
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com.
Postat av: Anna & Pelle

"Walk in"- hahahahaha, tror att jag skrattat åt det i 5 minuter nu, så roligt!

Mötley? Du vet att de kommer till Köpenhamn i vår? Ska troligen se dem, jag hoppas de är bättre än var de var på sweden rock, Vince bara stod och svor på scen, patetiskt...

2009-02-27 @ 08:30:26
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Birgitta

En sån osis! Walk in på Mc Donalds. Jag tror jag skrattar på mig. Du fick i alla fall nya kläder.

2009-02-27 @ 09:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0