Tråkig..

Ja, känner mig så tråkig just nu.. Har inte så mycket o skriva. Nu har det varit inskrivning till valpkursen och igår även de andra kurserna. Jag ska gå agilitykursen o det ska bli skoj. När jag köpte Kimba var det agility jag ville hålla på m o nu 3½ år senare ska vi äntligen prova på det!
Valparna var ju bara så söta, man bli lika sugen att skaffa valp då! Så på torsdag bilr det första riktiga kurstillfället på någon kurs, ska bli intressant. O jag håller på o fixa o dona m det jag ska prata om på lördag, e ganska nervös men det blir nog bra.
Rallyn kommer inte igång förräns den 3/9 så det e ett tag till så då hinner jag planera upp det också m tiden.

Nu ska jag väl gå o spela in lite innan jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: Lord

Ditt tal kommer säkert bli hur bra som helst :) Och även agilityn! Hoppas på att få höra låten snart:)

2009-08-19 @ 08:07:02
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0