TIPSTIPSTIPS!!!

Har berättat för de flesta att vi har börjat med nya metoder som har givit resultat! Jag läste en bok av Jan Fennell och hon grundade de metoderna som vi håller på m nu, eller livsstilen ska jag väl kalla det! "Förstå din hund" är första boken som Jan har skrivit, andra boken "Du & Din hund" är också väldigt bra men tyvärr trycks den itne på svenska mer, men den kan jag också rekommendera. Hon har även skrivit "Hundens sju åldrar" men den har jag inte läst än, ska först köpa den!

Länkar här till Mervi, en svensk kvinna som är utbildad utav Jan och hennes son Tony: http://metrobloggen.se/hunden En blogg som är värd att läsa och följa!



"Första boken av Jan Fennell. Den är komplett, där beskriv hur man ska gå tillväga och varför!"
REKOMMENDERAS

Kommentarer
Postat av: Lord

Ska läsa den när jag får låna den av dig ;)

2009-08-07 @ 23:43:07
Postat av: Camilla

Jag har också läst den boken och den är jättebra! :) Har föresten anmält mig till rallytävlingen i Helsingborg nu, det ska bli jättespännande!:)Kram

2009-08-09 @ 01:15:45
URL: http://nouchi.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja den boken är super bra sträck läste den på en dag. Efter 2 och en halv vecka måsta jag verkligen säga att det har hänt mycke till det positiva med Cocos, känner äntligen att jag tror att hon kommer att bli en bra hund och kompis. Men att det kommer att ta lång tid, men vem har bråttom. Vi kämpar på. kram

2009-08-09 @ 21:29:32
Postat av: Anonym

jag tror att jag har läst den boken. vet inte om jag läste färdigt den men det kanske var den första boken jag läste med casper :)

2009-08-10 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0