Skojsig helg!

I fredags så var jag nere hos Charlotte o Henke i Trelleborg m Gisela, Nicklas, Anton, Fredrik o Robert. Det var verkligen skoj! Först satt vi ute o grillade o åt o sen spelade vi lite gitarr o sjöng. Sen gick vi in o fortsatte m singstar o pratade!



"Min mat - så gott!"



"Gisela!"



"Henke!"



"Charlotte o Gisela!"



"Fredrik!"



"Sexiga Henke xD HAHAHA!"



"Gisela o Anton - så roliga!"


Igår, lördag så spelade vi minigolf nere i Kämpinge. Jag kom 4 av 7, haha! Sen lite impulsivt åkte jag in till malmö festivalen o mötte Erika o Ani o Lord mötte även upp oss :) Så kollade vi först lite på Barbados o sen gick vi runt lite o åt o sen körde vi hem :)



"Minigolf!"



"Ani o Erika!"


I dag så åkte jag, mamma, pappa, Gisela o Nicklas in till festivalen för att se när Lord skulle spela m sitt band, Skintight! Där mötte vi upp Anna o Peter! De var bra, Lord var så cool!



"Jag som äter creps - det sista innan jag nu ska ta Kimba i tassen o gå ner lite kilon!"



"Skintight!"



"Mitt coola X :D!"

Kommentarer
Postat av: mamma

Lord var super duktig..verkligen häftigt. Kul att vi åkte in för att kolla. Kram

2009-08-16 @ 22:32:58
Postat av: fredrik

Tack för en trevlig kväll ! :)

Glöm inte skicka bilderna sen ;)

2009-08-16 @ 23:17:35
Postat av: Charlotte

Tack för en trevlig kväll, får vi göra om igen!

2009-08-17 @ 01:33:49
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Lord rockade! Roligt att äntligen se honom spela, duktig var han!

2009-08-17 @ 09:05:35
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Tack så mkt för du och alla de andra som jag inte kan tacka kom :) Det var jättekul o se er där!

2009-08-17 @ 14:13:37
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Helgen har varts kitkul =) och Lord var sååå duktig! Är jätteglad att jag åkte in där för att se dem spela :) och fredagen var ju inte sämre... skitmysig... :) roliga bilder ;)

2009-08-17 @ 22:56:32
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0